زمان واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در آبان ۱۴۰۴ قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ هشدار مهم به خانوارها/ فرصت استفاده از اعتبار کالابرگ رو به پایان است همسان‌سازی حقوق بازنشستگان رسماً تصویب شد/ وعده افزایش حقوق بازنشستگی تا ۷۰ درصد در سال ۱۴۰۵ قیمت گوشت قرمز امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۴ + جدول قیمت دلار مبادله‌ای امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ مدیرعامل ایران ایر تغییر کرد/ «طاهر عبدالحی» مدیرعامل جدید ایران ایر شد نتایج قرعه‌کشی سایپا اعلام شد هشدار پزشکیان به خودروسازان؛ یکسال فرصت دارید خودرو‌ها را بهینه کنید در غیر این صورت هیچ ارزی دریافت نمی‌کنید و اجازه تولید نخواهید داشت مبلغ عیدی ۱۴۰۵ کارمندان و کارگران ماست و پنیر گران شدند نگین خلیج‌فارس، جدیدترین صندوق طلای بورسی پذیره‌نویسی شد پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ یارانه نقدی آبان‌ماه واریز شد / کدام دهک‌ها یارانه آبان را گرفتند؟

نحوه شکایت از تاخیر پرواز شرکت های هواپیمایی

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۰ ویژه فرودگاه‌های تهران گفت: چنانچه مسافران نسبت به تاخیر یا لغو پروازها شکایتی داشته باشند، می‌توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری جهت رسیدگی، منعکس و مورد پیگیری قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 06
کد خبر: ۲۰۳۰۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس فرزادنیا گفت: مطابق ماده ۲-۵ آیین‌نامه حقوق مسافر، شرکت‌های هواپیمایی موظف‌اند به تکالیف مندرج در این آیین نامه عمل کرده و مسافران نیز با اطلاع از نحوه برخورداری از حقوق خود در مواقع تأخیر یا لغو پروازی مطالبات خود را از مجاری قانونی مانند دفاتر شرکت‌های هواپیمایی و سایت سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کنند.

معاون دادستان تهران اظهارداشت: پیاده نشدن از کابین هواپیما در اعتراض به تأخیر پروازها به منظور مطالبه حقوق خود از شرکت‌های هواپیمایی منجر به تضییع حقوق دیگر مسافران شده و اخلال در نظم سایر پروازها را به دنبال خواهد داشت و از آنجا که در این ایام با افزایش در تعداد پروازها مواجه هستیم بنابراین عدم تخلیه هواپیما منجر به تاخیر انعکاسی در سایر پروازها خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر آئین نامه حقوق مسافر تکالیف شرکت‌های هواپیمایی و مسافران را در زمان بروز تاخیر و یا لغو پروازها مورد تصریح قرار داده و شرکت‌های هواپیمایی را موظف کرده برابر آئین نامه حقوق مسافر در این گونه مواقع خدمات لازم را به مسافران ارائه کنند.

فرزادنیا تاکید کرد: چنانچه مسافران نسبت به تاخیر یا لغو پروازها شکایتی داشته باشند می‌توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی caa.gov.ir جهت رسیدگی، منعکس و مورد پیگیری قرار دهند./ایرنا

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار